جدیدترین پاورپوینت های آموزشی، تحقیق ها ،پروژه های دانشگاهی و ....

طراحی وب سایت برای یک شرکت




طراحی وب سایت برای یک شرکت دسته: علوم اجتماعی



فرمت فایل: doc

حجم فایل: 61 کیلوبایت

تعداد صفحات فایل: 134








طراحی صفحات به صورت استائیک بوده که در صورت علاقمندی مدیران شرکت صفحات پویا به آن افزوده خواهد شد.

مقدمه

در گذشته‌ای نه چندان دور شرکتها و مؤسسات تجاری، فرهنگی، و یا  اشخاص حقیقی جهت معرفی خود از کاتالوگها یا کتابچه‌هایی استفاده می‌کردند که با فواصل زمانی نسبتاً طولانی، معمولاً یک ساله، با تغییرات جدید چاپ می‌شدند. سایر اشخاص یا مؤسسات برای برقراری ارتباط با شخص یا مؤسسه مورد نظر از طریق آدرس پستی یا شماره تلفن یا فاکس ذکر شده در کتابچه اقدام می‌نمودند.

با گسترش شبکه جهانی اینترنت اغلب موسسات با ایجاد وب سایت اختصاصی و با استفاده از امکانات اینترنت به معرفی خود و برقراری ارتباط پرداختند.

برخی از برتری‌های وب سایت اختصاصی در مقایسه با روش قدیمی را می‌توان به صورت زیر خلاصه نمود:

1) دسترسی آسان و امکان جستجو:

در صورتی که وب سایت مورد نظر در موتورهای جستجو در اینترنت ثبت شده باشد، هر کاربر اینترنت می‌تواند به آسانی با استفاده از کلمات کلیدی به آدرس اینترنتی مربوطه دسترسی پیدا کند. کلمات کلیدی معمولاً به نام یا نوع فعالیت هر موسسه یا شخص و یا آدرس جغرافیایی آن مربوط است.


2) به روز بودن اطلاعات:

در حالیکه وارد کردن تغییرات در متن کتابچه ها یا کاتالوگها معمولاً در دوره‌های یکساله انجام گرفته است، انجام این کار می‌تواند در فواصل زمانی بسیار کوتاه حتی در چند دقیقه از طریق مدیر وب سایت صورت بگیرد.

3) ارتباط سریع و آسان و کم هزینه:

هر کاربر اینترنت می‌تواند به آسانی از طریق پست الکتریکی با موسسه مورد نظر ارتباط برقرار کند و حتی این امکان وجود دارد که ارتباط حدودی و تصویری بین دو طرف برقرار شود که بویژه در فواصل دور از نظر هزینه در مقایسه با روشهای قبلی مانند پست یا تلفن، بسیار سریعتر و ارزانتر بوده و ارتباط کاملتری برقرار می‌گردد.

4) پردازش اطلاعات:

این امکان وجود دارد که اطلاعات مربوط به هر مشتری به طور آن لاین (Online) دریافت گردیده و به طور خودکار در سرور پردازش شده و نتیجة آن سریعاً در اختیار مشتری قرار داده شود.

اینکه یک وب سایت تا چه اندازه بتواند مفید واقع شود به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

  • کیفیت طراحی وب سایت
  • کارآیی سرویس دهنده (Server) ای که صفحات وب و فایلهای مربوطه روی آن قرار داده می‌شود.
  • پهنای باند سرویس دهنده
  • سرعت و کیفیت ارتباط اینترنتی کاربر

در این میان ، کیفیت طراحی و مدیریت سایت از اهمیت خاصی برخوردار است. مدیریت سایت معمولاً بر عهده یک نفر یا یک گروه با عنوان Web master قرار دارد. مدیر سایت ممکن است جهت آماده‌سازی بخش‌های مختلف سایت، مانند طراحی‌های گرافیکی ، از متخصصان دیگر کمک بگیرد اما در مورد سایت‌های کوچک معمولاً یکنفر مسئولیت طراحی و مدیریت سایت را بعهده می‌گیرد. طراحی سایت تنها یک کار تکنیکی نیست بلکه در نظر گرفتن زیبایی و جذابیت سایت بسیار مهم است بطوریکه یک سایت که از نظر تکنیکی بسیار قوی باشد،‌ شاید بدلیل ضعف در برقراری ارتباط روانی مناسب با کاربر، در جذب او ناتوان باشد.

هدف این پروژه طراحی وب سایت شرکت نویدان طب بوده است. این شرکت تولید کنندة‌ لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی است؛ بنابراین اغلب کسانی که به این سایت مراجعه می‌کنند مسئولین آزمایشگاه در دانشگاه‌ها یا مدارس، آزمایشگاههای تشخیص طبی و یا متخصصین شیمی می‌باشند. این افراد مایل هستند که به آسانی از نوع تولیدات و خدمات شرکت و بویژه هزینة آن آگاه شوند. گروه دیگر از کسانی که ممکن است به این سایت مراجعه کنند ممکن است تولیدکنندگان یا مصرف‌کنندگان از کشورهای خارجی باشند؛ بنابراین کلیة اطلاعات سایت باید علاوه بر زبان فارسی به زبان انگلیسی نیز طراحی و قابل دسترس باشد. این سایت بگونه‌ای طراحی شده که کاربر بتواند از همان صفحه اول سایت انگلیسی یا فارسی را انتخاب کند.

در فصل دوم این پایان‌نامه،‌ تاریخچة اینترنت و سرویس‌های آن معرفی شده است و در فصل سوم کدهای HTML بکار رفته در طراحی صفحات مخلتف سایت و نیز نسخة چاپی سایت ارائه می‌گردد.


فصل اول

 

1- مروری بر اینترنت و وب:‌

ریشه‌های اینترنت به پروژه‌ای به نام آرپانت که توسط آژانس پروژه‌های تحقیقاتی پیشرفته وزارت دفاع ایالات متحده حمایت می‌شد، باز می‌گردد.

وزارت دفاع می‌خواست شبکه‌ای بسازد که خودش را تحت شرایط سخت‌ و ناسازگار نگهداری کند. (شبکه دو یا چند کامپیوتر است که به یکدیگر متصل می‌شوند و با یک زبان صحبت می‌کنند، ایده اصلی، ساختن شبکه‌ای بود که قادر باشد اطلاعات نظامی و دولتی را منتقل کند. پروژه در سال 1968 آ‎غاز شد و سالها ادامه داشت و بعد از این که به طور رسمی اعلام شد که کامل شده‌ است، با موفقیت متوقف شد. از آن موقع تکنولوژی متصل ساختن مطمئن و اقتصادی کامپیوترها توسعه یافته است و امروز روح آرپانت ستون فقرات اینترنت را شکل می‌دهد.

در ابتدا،‌ هدف محققین آرپانت ساخت یک شبکه بزرگ برای متصل ساختن کامپیوتر در مسافت‌های طولانی بود اما در اواسط دهه 1970 روشن شد که هیچ شبکه منفردی قادر به تأمین نیازهای همه افراد نیست. محققین دیدند که توسعه تکنولوژی‌ که بتوانند انواع مختلفی از شبکه‌ها را در سیستمی بزرگ و منفرد متصل سازد. بسیار مفیدتر می‌باشد. این دید باعث مطرح شدن مفهوم میان شبکه یا اینترنت شد.



پرداخت و دانلود


بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .





کلمات کلیدی : طراحی وب سایت برای یک شرکت , مقالاتی در مورد طراحی وب سایت برای یک شرکت , مطلب هایی در مورد طراحی وب سایت برای یک شرکت , پروژهایی در مورد طراحی وب سایت برای یک شرکت , طراحی وب سایت , برای یک شرکت

[ يكشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۰۸:۴۵ ب.ظ ] [ tey moor ]

[ ۰ ]

بخش نظرات اين مطلب
هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی