جدیدترین پاورپوینت های آموزشی، تحقیق ها ،پروژه های دانشگاهی و ....

دانلود کتاب تصویری دویست نشانه دفینه و گنج

دانلود کتاب تصویری دویست نشانه دفینه و گنج



دانلود کتاب تصویری دویست نشانه دفینه و گنج دسته: زمین شناسی و نفت



فرمت فایل: pdf

حجم فایل: 261 کیلوبایت

تعداد صفحات فایل: 30








کتاب 200 نشانه دفینه ،منبعی ارزشمند برای شناسایی و آگاهی از دویست علامت، سمبل و نشانه در گنج یابی و بهترین راهنما برای درک مفاهیم گنج نامه ها و نسخه های دفینه می باشد.

 در کتاب دویست نشانه دفینه و گنج ، علائم و دفینه ها با تصویر واضح طراحی شده و طی جدول بندی منظم و علمی معنای هر مفهوم به طور مختصر آمده است.

مهم ترین مزیت این کتاب گردآوری مجموعه علائم و نشانه های دفینه و نیز آموزش جهت یابی به گنج یابان برای رسیدن به گنج می باشد.

فایل کتاب به زبان اصلی(انگلیسی ) بوده ولی به دلیل طراحی و نگارش منحصر به فرد به راحتی قابل فهم و درک است و در توضیح علائم تصویری گنج، از کلید واژه های مناسب و مفید استفاده شده است. و حتی در صورت مشکل در درک برخی تصاویر و کلید واژه ها، با استفاده از ترجمه گوگل و یا فرهنگ لغت ساده به راحتی قابل فهم می باشد.

 200 علامت و سمبل دفینه و گنج یابی پرکاربرد و اصلی، با روشی هدفمند و کاملا علمی در کنار هم طراحی شدند و تلاش شده تا در حد امکان تمام علائم و نشانه های گنج بر اساس نسخه های قدیمی در کتاب آورده شود.

این کتاب برای درک مفاهیم گنج نامه ها و نیز نسخه های خطی و دست نویس قدیمی،و همچنین گنج یابی و آموزش نمادهای دفینه در حین حفاری و یا آموزش فنون و ترفندهای دستیابی به زیرخاکی بسیار مفید است . با این کتاب تقریبا همه علائم را یک جا و به صورت فشرده در اختیار خواهید داشت.



پرداخت و دانلود


بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .





کلمات کلیدی : دانلود کتاب تصویری دویست نشانه دفینه و گنج , دانلود رایگان کتاب دویست نشانه دفینه و گنج , دانلود کتاب تصویری دویست نشانه دفینه و گنج , دانلود کتاب رایگان نشانه دفینه و گنج , نشانه دفینه و گنج

[ پنجشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۲۸ ب.ظ ] [ tey moor ]

[ ۰ ]

بخش نظرات اين مطلب
هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی