ترجمه مقاله انگیزه رفتار خدمات به مشتریان کارکنان آژانس های مسافرتی و رفتار شهروندی سازمانی، نقش مبادله رهبر- عضو و گرایشبازاریابی داخلی
ترجمه مقاله انگیزه رفتار خدمات به مشتریان کارکنان آژانس های مسافرتی و رفتار شهروندی سازمانی، نقش مبادله رهبر- عضو و گرایشبازاریابی داخلی
دسته: مدیریت
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 706 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 25
ترجمه مقاله انگیزه رفتار خدمات به مشتریان کارکنان آژانس های مسافرتی و رفتار شهروندی سازمانی، نقش مبادله رهبر- عضو و گرایشبازاریابی داخلی در 25 صفحه فارسی ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی
عنوان فارسی :
انگیزه رفتار خدمات به مشتریان کارکنان آژانس های مسافرتی و رفتار شهروندی سازمانی، نقش مبادله رهبر- عضو و گرایشبازاریابی داخلی
عنوان انگلیسی :
Motivation of travel agents' customer service behavior and organizational citizenship behavior: The role of leader-member exchange and internal marketing orientation
تعداد صفحات فارسی : 25 صفحه ورد قابل ویرایش
سطح ترجمه : متوسط
شناسه کالا : brll
دانلود رایگان مقاله انگلیسی : http://ofmas.ir/dlpaper/brll.pdf
دانلود ترجمه فارسی مقاله : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین 22 هزار و 500 تومان قادر به دانلود خواهید بود .
بخشی از ترجمه :
چکیده
رفتار
خدمات به مشتریان آژانس های مسافرتی (CSB) و رفتار شهروندی سازمانی (OCB)
برای موفقیت یک آژانس مسافرتی کوچک بسیار مهم می باشند. با توجه به نظریه
مبادله اجتماعی، این رفتارها را می توان با مبادله رهبر-عضو (LMX ، تبادل
بین کارکنان آژانس های مسافرتی و سرپرستان خود) و گرایش بازاریابی داخلی
(IMO ، تبادل بین کارکنان آژانس های مسافرتی و سازمان خود) برانگیخت. علاوه
بر این، این دو رابطه مبادله،هم وابسته هستند. داده ها از یک بررسی دو
مرحله ای از 288 آژانس مسافرتی مشغول به کار در هنگ کنگ از طریق مدل سازی
سلسله مراتبی خطی تجزیه و تحلیل شدند. یافته ها نشان می دهد که مبادله
رهبر- عضو با رفتار شهروندی سازمانی کارکنان آژانس های مسافرتی ارتباط
مثبتی دارد، در حالی که گرایش بازاریابی داخلی با رفتار خدمات به مشتریان
کارکنان آژانس های مسافرتیزمانی دارای ارتباط مثبت است که مبادله رهبر- عضو
کم باشد. علاوه بر این، کیفیت یک رابطه مبادله بربرتری سایر روابط تاثیر
می گذارد. این مقاله با دلالت بر تئوری و عمل نتیجه گیری می کند.
Abstract
Travel
agents' customer service behavior (CSB) and organizational citizenship
behavior (OCB) are pivotal to the success of a retail travel agency.
According to social exchange theory, these behaviors can be motivated by
leader–member exchange (LMX, exchange between travel agents and their
supervisors) and internal marketing orientation (IMO, exchange between
travel agents and their organizations). In addition, the two exchange
relationships are interdependent. Data from a two-phase survey of 288
travel agents working in Hong Kong were analyzed through hierarchical
linear modeling. The findings indicate that leader-member exchange is
positively associated with travel agents' organizational citizenship
behavior, whereas internal marketing orientation is positively
associated with travel agents' customer service behavior only when
leader-member exchange is low. Moreover, the quality of one exchange
relationship affects the salience of the other relationship. The
manuscript concludes with implications for theory and practice.
بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .
کلمات کلیدی : ترجمه مقاله انگیزه رفتار خدمات به مشتریان کارکنان آژانس های مسافرتی و رفتار شهروندی سازمانی، نقش مبادله رهبر- عضو و گرایشبازاریابی داخلی , ترجمه مقاله انگیزه رفتار خدمات به مشتریان کارکنان آژانس های مسافرتی و رفتار شهروندی سازمانی، نقش مبادله رهبر عضو و گرایشبازاریابی داخلی , انگیزه رفتار خدمات به مشتریان کارکنان آژانس های مسافرتی , نقش مبادله رهبر , عضو و گرایشبازاریابی داخلی
[ پنجشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۱:۱۷ ب.ظ ] [ tey moor ]
[ ۰ ]